dinsdag 26 mei 2009

Ding 10

Het is weer even geleden dat ik wat van me heb laten horen. Het was mooi weer en er was dus een hoop tuinwerk te doen, zodoende weinig aan de 23 dingen gedaan en ook mijn verslag over de zoektocht naar de voorouders van de siamezen en oosters korthaar ligt nu even stil. Ik ben in de tussentijd wel met ding 10 bezig geweest en dus kennis gemaakt met Delicious. Leuk is te zien welke bookmarks erg populair zijn.
Ik heb een account aangemaakt en een beetje geëxpirimenteerd wat je er zoal mee kunt doen. Mijn adres is http://delicious.com/Danepoes. Het is nog maar een begin met de voor mij persoonlijke sites waar ik graag op kijk en ik ben zeker van plan deze verzameling zeker uit te breiden.
Maar eerst eens verder kijken naar wat ding 11 te bieden heeft!

5 opmerkingen:

  1. Het is leuk om te zien dat je gelijk een beeld krijgt van iemand als je even op zijn delicious account kijkt. Overigens kun je ook bij delicious zaken privé zetten als je dat wilt.

    Henri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Annet,
    Heb even bij jou gekeken omdat ik ook aan ding 10 toe ben. Al die uitleg en de delicioussite van de cursus doen me duizelen. Ooo zo, dacht ik toen ik jouw site zag. Ik hou het graag overzichtelijk. Je bent af en toe lekker aan het rondneuzen op het net zag ik. Je maakt er veel werk van hoor. Nu ik lekker thuis bezig kan zijn vind ik het ook steeds leuker worden.
    Ik ga nu kijken of ik ook een account aan kan maken.

    Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog even een vraagje.
    Weet jij waarom laatste letters soms weg vallen? Ik heb b.v. in de 3e regel van mijn reactie "houd" geschreven i.p.v. hou. Ook op mijn blog heb ik al eens dingen willen verbeteren/aanpassen en dat pakt dan gewoon niet. Of heb jij dat nooit?

    Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk delicious! Je kon ook personen toevoegen dus ik heb de bookmarks van Danepoes nu in 1 oogopslag. Dat vindt je toch wel goed?

    Nogmaals Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prima Irma,

    Ik vind het allemaal goed.
    Ik heb even een paar dagen vrij genomen, en ik moet er weer even inkomen. Vandaag ga ik de draad weer oppakken.

    Groetjes,

    Annet

    BeantwoordenVerwijderen