woensdag 20 mei 2009

Ding 9

Een computerverslaafde zal ik nooit worden, maar sinds ik met 23 dingen bezig ben, vind ik het toch wel heel leuk om te ontdekken wat je allemaal achter je computer kunt doen. Een weblog vind ik erg leuk, je kunt er van alles opzetten wat je leuk vindt, het wordt echt iets van jezelf. Anderen kunnen erop reageren of niet.
Zeker als je een liefhebberij hebt is het de moeite waard je bevindingen daarop te zetten, anderen kunnen erop reageren en/of je kunt zo ook van elkaar iets over bepaalde zaken te weten komen. Een weblog is daarom ook wel voor het werk te gebruiken. Ervaringen, bevindingen, grappige voorvallen, etc. alles kun je erop zetten en een ander kan er eventueel zijn voordeel mee doen.
Met RSS ben je op de hoogte van de meest actuele informatie. Dat is bij een inlichtingenbureau zeker niet verkeerd. Helaas heb ik niet veel tijd, zeker nu met het volgen van 23 dingen kan ik het allemaal niet meer zo volgen wat er in de reader allemaal binnenkomt. Als je het allemaal volgt ben je zeker goed op de hoogte wat er allemaal gebeurt.
Foto's bewerken is niet alleen maar leuk, voor het werk kun je het zeker goed gebruiken, je kunt met een bestaande foto alle kanten op.
Met 23 dingen maak je kennis met wat er zoal mogelijk is, van deze kennist maak je zowel privé als op het werk gebruik van.

1 opmerking:

  1. Mooi dat je er zo positief over denkt. Met RSS moet je leren omgaan, je hoeft ook niet alles te lezen, het is een kwestie van selecteren en kijken wat je wel en wat je niet wil lezen. het is heus niet zo dat je alles moet lezen. Het moet jou dienen, je moet er geen slaaf van worden.

    Henri

    BeantwoordenVerwijderen