zondag 10 mei 2009

Thaise Kattenshow 2008 Flickr Foto

Even een Flickr fotootje er tussen door!
Het is een foto gemaakt op een Thaise kattenshow in 2008. Als ik naar dit exemplaar kijk ben je op zo'n show je leven niet zeker, een soort kat met berenvacht!! Ik zag ook nog een soort klein tijgertje op één van de foto's van deze show. Ik weet niet of er Nederlandse keurmeesters aan deze show hun bijdrage hebben geleverd, maar je moet wel goed weten wat je dan te wachten staat. Het lijkt me een hele riskante onderneming. De exposanten? Ja wat moet je daar van denken! Helemaal ongevaarlijk zien ze er nu ook weer niet uit! Ook de siamees die ik tussen de foto's ontdekte en een paar Oosters Korthaar katten zijn flinke jongens! Een kattenshow in Thailand is echt een indrukwekkende stoere show met volgens mij halfwilde katers. Als ik nog eens naar Thailand op vakantie ga weet ik nog niet of ik naar zo'n show toe ga. Daar moet ik nog eens heel goed over denken!

2 opmerkingen:

  1. Toch een prachtige foto. Ben zelf ook dol op katten en deze ziet er schitterend uit. Even op flickr gekeken maar daar zitten er inderdaad een aantal tussen waar je bijna bang van zou worden haha..

    groetjes,
    alinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In vind die man enger, eerlijk gezegd.

    Henri

    BeantwoordenVerwijderen