maandag 4 mei 2009

Ding 4 en 5

RSS werkt echt verslavend voor mij, ik kan er geen genoeg van krijgen! Ik heb voor google reader gekozen. Alles staat nu in mijn account bij google en dat vind ik heel erg fijn. Ik kan zo vanuit mijn weblog naar de reader en naar igoogle waar ik ook feeds in kan zetten. In de reader steek je je rss feeds in mappen en in igoogle doe je dat met tabs. De reader bevalt me uitstekend.
Voor het zoeken naar feeds in blogs met "Google Zoeken in blogs" krijg je vooral de Nederlandse blogs boven, Bloglines geeft meer de Engelstalige blogs weer. Ik vind ze beiden interessant, vooral Bloglines geeft hele leuk en bijzondere blogs over bijzondere onderwerpen.
Ik vind het erg leuk om zo op de hoogte gehouden worden over onderwerpen die je leuk vindt.
Ik ben er zeker nog niet klaar mee, maar de tijd dringt, op naar het volgende ding

1 opmerking: