zondag 17 mei 2009

Ding 8

Hier mijn ervaringen met de 'online image generators':
Generator Blog:
Heel veel leuke en aparte dingen om te doen. Ik kwam op een Chinese site terecht en dit heb ik gevonden:

Hier staat mijn naam in het Chinees met een pandabeer erbij getekend.











Hierboven staat mijn naam in Chinese tekeningen, en als je je geboortedatum invult krijg je het dier van de Chinese dierenriem. Ik ben dus een konijn volgens de Chinezen.

FD's Flickr Toys:

Bij ding 7 had ik bij Flickr Toys al een kaart gemaakt, nu heb ik een omslag voor een tijdschrift gemaakt om een vergelijking te kunnen maken met Customsigngenerator.

Dit is mijn resultaat:

Ik vond dit leuk om te doen en je hebt een leuk resultaat!

Met Customsigngenerator had ik wat meer moeite. Ik vind het een erge onrustige site met veel reclame ertussen door. Dat schiet niet op! Hieronder is het resultaat:



Ik moet wel toegeven, om Daantje zo te zien op de omslag van een Amerikaans (?) kattentijdschrift is natuurlijk wel hééél erg leuk.

Nu weer genoeg gedaan en bekeken voor vandaag, nu naar ding 9!

4 opmerkingen:

  1. annet

    Hééél goed en wat ontzettend leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je, voor jullie reacties! Ik heb mu echt de smaak te pakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Annet,

    Dat ziet er fraai uit. Grappig die Chinese karakters. Ben benieuwd wat een echte Chinees daarvan bakt.
    Groeten

    Bosse Piel

    BeantwoordenVerwijderen