woensdag 8 juli 2009

Ding 20 Muziek

Het is geweldig wat voor informatie LastFM te bieden heeft, het is ongelofelijk. Jammer, maar er schort iets aan mijn geluidskaart, dus helaas ik kan al dat moois van deze site niet horen! Ik heb het nooit erg gevonden, maar nu ik LastFM ontdekt heb, ga ik daar toch zeker anders over denken.
Ik heb wel wat in mijn muziekbibliotheekje gezet, Bette Midler, Barbara Streisand, Diana Ross, toch weer leuk om te horen! Leuk om te zien dat Bette Midler nog opgetreden heeft op 27 mei in Las Vegas!
Als bibliotheek is het zeker de moeite waard om van deze site gebruik te maken en dat hebben de vlamingen met zoeken.bibliotheek.be zeker slim gedaan.
Het is ook wel erg leuk om bibliotheekgebruikers met elkaar hun muzikale voorkeuren zouden kunnen delen, net zoals op LastFM. Erg leuk vind ik van LastFM dat je "neighbours" hebt, dat zijn dan weer mensen die ongeveer jouw smaak hebben.
Je denkt dat bij Barbara Streisand alleen de ouderen onder ons daar naar luisteren, maar nee, hoor, ook meisjes van 17/18 jaar lijken het ook nog leuk te vinden. Bij Bette Midler stond er nog een jongen van 13 jaar bij. Of zouden ze er maar de gek mee steken? Tja, waarom zou je! Wie zal het zeggen!

1 opmerking:

  1. Die tips die je van anderen krijgt zijn erg leuk inderdaad. Er gaat een nieuwe muziekwereld voor je open wat dat betreft.
    Dat de jeugd nog luistert naar die gouwe ouwe muziek verbaast mij ook vaak, maar toch is het waar... sommige nummers blijven en zijn tijdloos he.
    Leuk idee voor de bibliotheek, ben ik helemaal met je eens.

    Veel plezier er nog mee en succes met de laatste dingen!

    BeantwoordenVerwijderen