vrijdag 3 juli 2009

Ding 18 LibraryThing

Met LibraryThing is er heel wat te beleven voor iemand die van boeken houdt. Of het nu oude boeken zijn of nieuwe, de meesten zijn wel te vinden.
Toch staat er niet alles op. Het boek "De horizon en daar voorbij" van Juliette de Baïracli Levy, een dierenarts die haar dierenkennis en kruidgeneeskunde opdoet bij de volken aan de Middelandse Zee kon ik niet vinden. Het is een reisboek en ze beschrijft hoe ze met haar honden en uil op reis gaat en o.a. bij de zigeuners verblijft. Interessant en prachtig mooi boek, maar helaas niet kunnen plaatsen in mijn boekenkast.
Ik heb wel kinderboeken in mijn kast kunnen plaatsen o.a. Arme Pettson van Sven Nordqvist. Er stond maar 1 reactie van een Duitse mevrouw bij, dus ik dacht kom laat ik er ook nog wat bij zetten, toen ik dat gedaan had was er een optie om de recensie op Twitter te zetten, dus dat heb ik gedaan, dat vond ik wel ontdekking. Hetzelfde heb ik gedaan voor "Mijn leven met Tikker" van Jan Siebelink.
Mijn boekenkast moet zeker nog aangevuld worden, maar zo kom ik natuurlijk niet verder....en de tijd dringt!!!!
Ik heb ook nog naar Dizzie.nl gekeken en ook aangemeld. Dat ziet er allemaal erg leuk uit met toplijsten, nieuws etc. Geweldig wat je allemaal kunt opzoeken en met elkaar kunt delen. Je kunt hele dagen achter de PC zitten zonder je te vervelen!!!!

2 opmerkingen:

  1. Je kunt op verschillende manieren boeken zoeken op librarything. Ik heb naar jou boek nog niet gekeken, maar ik weet bijna zeker dat ik hem zou kunnen vinden, omdat je ook via andere catalogi kunt zoeken binnen librarything. Bekijk het nog maar eens goed.

    Henri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zie http://www.librarything.com/work/3970228

    even knippen en plakken.

    Henri

    BeantwoordenVerwijderen