dinsdag 16 juni 2009

ding 12, 13 en 14

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een bericht op mijn weblog gezet hebt.
Dat betekent niet dat ik al die tijd niets aan de 23 dingen heb gedaan. Ik kom even terug op het twitteren, toch vind ik het best wel leuk, iedere dag ben ik toch wel weer benieuwd wat er weer allemaal gebeurd is, en zelf vind ik het gewoon leuk om af en toe er iets op te zetten wat je beleefd hebt. Af en toe twitter ik met een koratliefhebber. Jammer dat hij er maar af en toe maar iets zegt over zijn poezen, maar dat is dan ook wel weer spannend.
Ding 14, google docs heb ik met een paar collega's uitgeprobeerd en dat vind ik toch wel ideaal, zeker voor je werk is het een hele winst en je kunt waar je ook bent je documenten raadplegen. Ideaal. Ding 14 moet ik ook weer aan wennen. Ik heb me opgegeven bij ICQ voor groepen, 1 algemeen over katten en de ander over vooral dierenbescherming en dan voor katten in het bijzonder, maar daar wordt niet zoveel gechat. Ik ga "meebo" nog eens bekijken en dan stop ik ermee. Op naar ding 15. Helaas bezit ik geen geluidskaart, ik ga het dus allemaal eens bestuderen.

1 opmerking:

  1. Leuk dat je terugkomt op het twitteren, soms is een "second look" nodig.

    Henri

    BeantwoordenVerwijderen