dinsdag 12 mei 2009

Nog meer foto's van de bieb Mukdahan

Beste volgers,

Ik had beloofd gelijk de volgende dag weer iets te vertellen over mijn zoektocht naar de voorouders van de siamees/okh's (Oosters Korthaar), maar door allerlei omstandigheden heb ik geen tijd gehad om er verder iets over te vertellen.
Ik wil jullie nog wel de andere foto's laten zien die ik nog gemaakt heb van de bieb te Mukdahan. Het viel mij op dat er weinig boekenkasten waren, maar dat er waren wel veel zitjes met een heel groot kussen. In Thailand zitten veel mensen het liefst op de grond dan op een stoel. Zelfs mensen van 80 jaar en ouder zitten heel graag gewoon op een rieten mat op de grond.
Deze mensen zijn over het algemeen nog erg lenig. Toch wel grappig om te zien.
Maar nu de informatie over katten, dat viel wel erg tegen! Er was zelfs geen boek te vinden over de kat. Helaas, Mukdahan is toch niet de plaats waar verder gezocht moet worden. Ik heb toen maar besloten om naar Bangkok te gaan en mijn zoektocht daar te vervolgen. Mijn volgende bericht gaat over Bangkok, dus blijf volgen!!


Hier nog 2 foto's van de bieb van Mukdahan!




1 opmerking:

  1. Wat wel grappig is om te zien dat de rustige ruimte naast de movie, mp3 en karaoke plek is gesitueerd. Hoe dat te combineren valt!!!!

    Henri

    BeantwoordenVerwijderen